Onze analyses
helpen je website optimaler te presteren

Advertentie-analyse

Niet alleen analyseren we de website van je concurrenten, we gaan een stap verder: ook advertenties nemen we onder de loep. We zijn ervan overtuigd dat je, om je online doelstellingen te behalen, rekening moet houden met alle facetten van marketing en reclame.

Zo helpt innotrends

Wat houdt een advertentie-analyse in? Bij de advertentie-analyse gaan wij op zoek naar informatie die jou helpt om je strategie aan te passen. Wij monitoren bijvoorbeeld:

• Wie plaatst advertenties en waar?

• Welke sleutelwoorden gebruiken je concurrenten daarbij?

• Welke advertenties leveren de meeste traffic en zijn het meest effectief?

Doel van advertentie-analyse

Om advertenties te plaatsen heb je budget nodig. Je moet goed weten waar je aan begint, zodat je gericht kunt kiezen waar je je geld aan uitgeeft. Innotrends verzamelt alle belangrijke data voor je (dus ook die van je concurrenten) en legt uit hoe je er gebruik van maakt. Op basis van ons advies kun jij je marketingstrategie verder uitbouwen. Door het effect te meten van de advertenties die je geplaatst hebt helpt Innotrends jou om keuzes te maken voor een volgende campagne.

Helpen bouwen

Dit biedt Innotrends

Met ons advies na de advertentie-analyse kun jij:

• geld besparen door effectiever advertenties in te kopen,

• effectievere advertenties inzetten, omdat je vooraf weet waar je concurrentie zit,

• je advertentieteksten optimaliseren, zodat je maximaal rendement (ROI) scoort.

 

Nieuwste website en seo ontwikkelingen

Wij schrijven minimaal 3 keer per week een blog voor onze klanten en lezers met als doel je op de hoogte te houden van de meeste relevante nieuws op het gebied van zoekmachine optimalisatie

Deel met je vrienden