Onze analyses
helpen je website optimaler te presteren

Social-media-analyse

Ieder bedrijf heeft een eigen website. Daarnaast presenteren veel ondernemingen zich via sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Maar welk kanaal past bij jouw doelgroep en daardoor bij jouw onderneming? Wat kun je verwachten van de inzet van social media? En via welke social media presenteren jouw concurrenten zich?

De social-media-analyse van Innotrends brengt aan het licht hoe jouw social-media-uitingen en die van je concurrenten presteren.

Social media worden steeds belangrijker. Hoe meer mensen met jouw merk bezig zijn, zoals liken of delen, des te hoger je autoriteit. Je resultaten, zoals bezoekersaantallen en acties van je bezoekers, ziet Google als belangrijke informatie. Doe je het goed, dan verschijn je hoger in zoekresultaten.

Heb je een account, maar gebruik je het niet, dan lijkt het alsof je bedrijf niet meer bestaat en werkt het averechts. Innotrends analyseert hoe je jouw social media in kunt zetten om je digitale doelstellingen te bereiken.

Zo helpt innotrends

Social-media voor jouw bedrijf

• Realiseer je dat het effect van social media indirect is. Social media fungeren vooral als merkambassadeur.

• Heb je een account op Facebook, Twitter of Instagram, houd het dan goed bij.

• Doel en doelgroep verschillen per social-media-kanaal.

Zorg dat de content die je deelt nauwkeurig is afgestemd op die doelgroep.

Social Media

Wat levert de maandelijkse social-media-analyse je op?

Wat levert de maandelijkse social-media-analyse je op?

• Inzicht hoe jouw jouw social-media-uitingen presteren.

• Je kunt testen wat wel of niet werkt bij jouw doelgroep.

• De mogelijkheid om op basis van de analyse je strategie aan te passen.

Helpen bouwen

Nieuwste website en seo ontwikkelingen

Wij schrijven minimaal 3 keer per week een blog voor onze klanten en lezers met als doel je op de hoogte te houden van meest relevante nieuws op het gebied van zoekmachine optimalisatie.

Deel met je vrienden