Advertentie analyse

Online advertenties nemen we ook onder de loep. Want om je online doelstellingen te behalen, moet je rekening houden met alle facetten van marketing en reclame.

Wees slimmer dan je concurrenten

Steeds meer concurrenten adverteren online

Wat houdt een advertentie-analyse in?

Bij de advertentie-analyse gaan wij op zoek naar informatie die jou helpt om je strategie aan te passen.
Wij monitoren bijvoorbeeld:

  • Wie plaatst advertenties en waar?
  • Welke sleutelwoorden gebruiken je concurrenten daarbij?
  • Welke advertenties leveren de meeste traffic en zijn het meest effectief?

Doel van advertentie-analyse

Om advertenties te plaatsen heb je budget nodig. Je moet goed weten waar je aan begint, zodat je gericht kunt kiezen waar je je geld aan uitgeeft.
Innotrends verzamelt alle belangrijke data voor je (dus ook die van je concurrenten) en legt uit hoe je er gebruik van maakt. Op basis van ons advies kun jij je marketingstrategie verder uitbouwen. Door het effect te meten van de advertenties die je geplaatst hebt helpt Innotrends jou om keuzes te maken voor een volgende campagne.

Met ons advies na de advertentie-analyse kun jij:

  • geld besparen door effectiever advertenties in te kopen
  • effectievere advertenties inzetten, omdat je vooraf weet waar je concurrentie zit
  • je advertentieteksten optimaliseren, zodat je maximaal rendement (ROI) scoort.

Dit is waarom je innotrends wil nemen

  • Weet waar je concurrenten mee adverteert
  • Ontdek welke advertenties het beste converteert
  • Je kunt bepalen of je gebruik wil maken van de advertenties van jou concurrent om ze slimmer af te zijn
innotrends adviseert ondernemers op het gebied van digitale marketing vraagstukken zoals het bereiken van meer leads, meer omzet of koopconversie verbetering.

Wees je concurrenten slimmer af met onze advertentie-analyse

Verkrijg direct inzage waar jou concurrenten mee adverteren en hoeveel het hen kost