SEO Advies
SEO advies gericht op jouw doelstellingen
Zoekmachine optimalisatie advies waar je pas écht wat aan hebt
Innotrends helpt bedrijven met advies om op basis van verzamelde data de online zichtbaarheid te vergroten en doelstellingen te behalen. Wij bieden onze klanten:
- een uitgebreide basis-analyse,
- een abonnement, per maand of kwartaal, daarna.
Zoekmachines passen continu de eisen en algoritmes aan. Je SEO moet je dus ook constant bijhouden, wil je online goed blijven presteren. Daarom bieden wij je na de eerste, uitgebreide analyse, een abonnement. Je ontvangt dan maandelijks, of per kwartaal, actuele verbeterpunten op basis van analyses van jouw online prestaties. Zo weet je zeker dat je beschikt over die informatie die nodig is om je website bij te werken en social media beter in te zetten. Een zorg minder!
Uitgebreide eerste SEO analyse
De eerste analyse omvat:
- Verzamelen van alle data, zoals statistieken van Google Analytics, data van concurrenten en de belangrijkste sleutelwoorden waar je op gevonden wilt worden;
- Doelstellingen inventariseren: zijn je doelstellingen te realiseren, en wat is daarvoor nodig?
- Technische analyse;
- Content-analyse: voldoet de content aan de doelstellingen en wordt er gebruik gemaakt van de standaardvereisten voor SEO?
- Social-media-analyse: hoe staat jouw bedrijf ervoor ten opzichte van je concurrenten?
- Google Ads-analyse: wie adverteert, hoe vaak, wanneer, en met welke sleutelwoorden?
- Backlinks-analyse: wie linkt naar jouw website en/of naar die van je concurrenten?
- Feedback op je strategie;
- Contact met het bureau dat je website ontwikkeld heeft/bijhoudt om technische aanpassingen te bespreken;
- Check na het doorvoeren van de aanpassingen: zijn alle problemen verholpen?
- Controle of alle technische zaken rond Google juist zijn geïmplementeerd.
Presentatie van het advies
Het advies op basis van deze eerste, uitgebreide analyse komt Innotrends bij jullie op locatie presenteren. Deze presentatie duurt ongeveer 2 à 3 uur.
Maandelijkse analyse
De maandelijkse analyse omvat dezelfde onderdelen als de eerste analyse. Omdat de basis al gelegd is ligt de nadruk bij de maandelijkse analyses op het bereiken van online doelstellingen. Wat hebben de geïmplementeerde adviezen van Innotrends in de afgelopen periode opgeleverd? En wat is er verder nodig om de concurrentie te verslaan? Hierbij kijken we verder dan alleen Google.
Iedere maand stuurt innotrends je een nieuwe presentatie toe. Op basis daarvan volgt een telefonisch gesprek dat ongeveer een uur duurt.
Minimale duur
Minimale duur van de samenwerking is 6 maanden.