Digitale Advies

Digitale advies

We weten meestal wel wat we willen met onze websites, apps, nieuwsbrieven ed. Maar in de praktijk blijkt dat het voor de meeste ondernemingen lastig is deze doelstellingen te toetsen aan de realiteit maar ook de plannen toekomstbestendig te houden. Dit heeft vooral te maken met het feit dat alles dat met online te maken heeft dagelijks veranderd. Er komen nieuwe technologieën uit én het klantgedrag verandert mee.

Omdat wij al meer dan 20 jaar in de online wereld werken weten we als geen ander wat de waarde is van het analyseren van je onderneming, je concurrenten en je doelgroep. Het analyseren van jouw ondernemingen begint bij de belangrijke vragen zoals “Waarom doe je wat je doet en wat is de reden waarom jouw klanten, jouw klant zijn? We willen ook weten wie je concurrenten zijn en wat ze volgens jou goed doen en wat zou je van hen kunnen leren (niet kopiëren).

Zodra we dit soort vragen beantwoord krijgen gaan we pas aan de slag met het analyseren van de data zoals dat van Google analytics. Innotrends maakt bovendien gebruik van enkele andere monitoring tools zodat we je concurrenten ook kunnen monitoren. We bieden bijvoorbeeld inzage welke sleutelwoorden van je concurrenten werken, met welke sleutelwoorden ze goed scoren enz.

Alles op een rijtje

Inventarisatie

Tijdens dit gesprek gaan we veel vragen stellen zoals de doelstellingen van jouw onderneming, wie zijn de concurrenten en waar zijn ze goed in, wie van de medewerkers neemt deel aan dit project en wat zijn hun kwaliteiten enz.

Analyse

Na het inventariseren zal innotrends de onderneming analyseren op het gebied van doelstellingen versus de realiteit. We zullen behaalde resultaten zoals de website statistieken analyseren maar ook dat van de concurrenten.

Advies

Nadat we alles in kaart hebben gebracht schrijven we een advies rapport. Met dit advies kun je direct aan de slag zoals het aanpassen van je website, communicatie en of social media posts.

optimalisatie

Wij zijn lang genoeg in het vak te erkennen dat niet alles dat we hebben geadviseerd met evenveel succes zal werken. Omdat we dit weten zullen we na het implementeren van het advies blijven optimaliseren.

bezoekers

Middels diverse monitoring tools krijgen we inzage in het bezoekersgedrag van je klanten.

Social Media

Social media analytics biedt heel veel meer dan likes en shares. Wij monitoren en analyseren wat social media bijdraagt aan de doelstellingen

concurrenten

Heb je altijd willen weten wat je concurrenten op het gebied van zoekmachine marketing uitspoken?

Dit is waarom je ons moet overwegen:

Als je als doel hebt digitaal te groeien dan is innotrends met meer dan 20 jaar digitale werkvering een van de meest ervaren bedrijven in Nederland. We garanderen en beloven niks omdat we simpelweg ook wel eens verast kunnen worden met nieuwe innovaties, concurrenten en omdat we eerlijk zijn.

We zijn niet dat type bureau waar je voor project managers of business managers moet betalen. We willen gewoon betaald worden voor het werk dat we doen….that’s all

Innotrends is expert op een aantal kern elementen:

Analyse,   zoekmachine optimalisatie (SEO)  & WordPress