Digitale Doelstellingen

Wij vinden dat ieder digitale marketing middel moet een doel hebben.

Digitaal advies

Historisch gezien is marketing de afgelopen jaren nog nooit zo goedkoop geweest. Mede hierdoor is het maken van keuzes wat wel of niet in te zetten juist ingewikkelder geworden.

Wij helpen ondernemingen met antwoorden op de bekende vraagstukken zoals welke social kanalen het meest effectief is. Hoeveel blogs per week / maand moeten we schrijven om bovenin te komen in de zoekmachines? Wat zouden we aan de site moeten veranderen meer bestellingen te krijgen?

...op basis van statistieken

Een advies is een mening en hoort berust te zijn op feiten. Er is echter één heel groot probleem: Digitale marketing is geen exacte wetenschap. Het is volkomen onmogelijk in een glazen bol te kijken en de toekomst in te schatten. Dit is ook de reden waarom innotrends speciale software heeft aangeschaft waardoor we op basis van slimme technieken een goed advies kunnen uitbrengen op basis van bestaande data.

...op basis van inhoud

Om de doelstellingen goed in kaart te brengen volgens we een heldere stappenplan waaronder een site analyse, concurrentie analyse, diverse gesprekken en een sluitend advies in verwerkt in een helder te begrijpen presentatie.

Meer weten?