Zoekmachine verbetering en Website optimalisatie

Zoekmachine verbetering – SEO

Zoekmachine positie verbetering

Iedere onderneming wil de nummer #1 positie claimen want we weten allemaal wat het betekent als je website op nummer 1 staat. Juist ja, heel veel bezoekers. De vraag hoe je hogerop komt in de zoekmachine is helaas niet (meer) zo eenvoudig. Google stelt steeds meer eisen aan websites wil je aanmerking komen voor goede noteringen. Zo kijkt Google ook steeds meer naar het bezoekersgedrag. Google wil weten of ze haar bezoekers naar de juiste websites stuurt. Dit kunnen ze bijvoorbeeld zien doordat een bezoeker binnen een aantal seconden, na de verwijzing naar jouw website, terugkeert naar Google en een nieuwe zoekopdracht uitvoert. Kortom, je moet tegenwoordig heel wat meer werk verrichten wil je een kans maken hogerop te komen in de zoekmachine.

Ik help ondernemingen met het verbeteren digitale doelstellingen waarvan één onderdeel bestaat uit het verbeteren van organische posities. Een belangrijke voorwaarde voor het verbeteren van je zoekmachine vindbaarheid is het technische op orde krijgen van je website. Je website moet aan de laatste technische eisen van de zoekmachines voldoen. Zo niet sta je direct 1-0 achter.

Is je website niet volledig in orde (page speed en andere technische bugs) dan zal het optimaliseren weinig effect hebben. Het verbeteren van je organische posities kan overigens heel veel tijd in beslag nemen voor de zoekmachine alle wijzigingen overneemt. Het is daarom van belang dat je begrijpt dat het verbeteren van je website niet een kwestie is van een paar uur werk en het is ook niet een éénmalige actie. Dit komt omdat Google steeds slimmer wordt en op basis van nieuwe regels indexeert. Vergeet je concurrenten ook niet. Zij zijn ook bezig hogerop op te komen in Google. Je kunt het verbeteren van je SEO zien als een wedstrijd….Je moet er continu mee bezig zijn anders werkt het niet.

Wij verkopen geen gouden bergen en we kunnen geen garanties afgeven over de resultaten van ons werk. Middels software en analytics zijn we wel in staat progressie in kaart te brengen. Op basis hiervan kunnen we samen bepalen of we in de buurt komen van het gewenste resultaat.

[cs_global_blocks block=”3465″]

Alles op een rijtje

Inventarisatie

Tijdens dit gesprek gaan we veel vragen stellen zoals de doelstellingen van jouw onderneming, wie zijn de concurrenten en waar zijn ze goed in, wie van de medewerkers neemt deel aan dit project en wat zijn hun kwaliteiten enz.

Analyse

Na het inventariseren zal innotrends de onderneming analyseren op het gebied van doelstellingen versus de realiteit. We zullen behaalde resultaten zoals de website statistieken analyseren maar ook dat van de concurrenten.

Advies

Nadat we alles in kaart hebben gebracht schrijven we een advies rapport. Met dit advies kun je direct aan de slag zoals het aanpassen van je website, communicatie en of social media posts.

optimalisatie

Wij zijn lang genoeg in het vak te erkennen dat niet alles dat we hebben geadviseerd met evenveel succes zal werken. Omdat we dit weten zullen we na het implementeren van het advies blijven optimaliseren.

bezoekers

Middels diverse monitoring tools krijgen we inzage in het bezoekersgedrag van je klanten.

Social Media

Social media analytics biedt heel veel meer dan likes en shares. Wij monitoren en analyseren wat social media bijdraagt aan de doelstellingen

concurrenten

Heb je altijd willen weten wat je concurrenten op het gebied van zoekmachine marketing uitspoken?

Dit is waarom je ons moet overwegen:

Als je als doel hebt digitaal te groeien dan is innotrends met meer dan 20 jaar digitale werkvering een van de meest ervaren bedrijven in Nederland. We garanderen en beloven niks omdat we simpelweg ook wel eens verast kunnen worden met nieuwe innovaties, concurrenten en omdat we eerlijk zijn.

We zijn niet dat type bureau waar je voor project managers of business managers moet betalen. We willen gewoon betaald worden voor het werk dat we doen….that’s all

Innotrends is expert op een aantal kern elementen:

Analyse,   zoekmachine optimalisatie (SEO)  & WordPress
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Deel met je vrienden